happyhooligansse.blogg.se

inspiration och tips för att komma igång med kattagility

Träningsdags igen

Publicerad 2016-10-18 20:41:00 i Allmänt,

Nu har vi börjat hårdträna igen Aramis och jag. Den 20/11-16 ska vi ha en liten uppvisning på Birkas kattutställning i Sollentunahallen och helgen efter kommer vi vara på Friends Arena på Smådjursavdelniningen som Agria håller i under Sweden Horse Show Vi ses väl!
Här nedan har ni en film från vår träning. Visst är han duktig Aramis-ponken, han fyller 10 år om en knapp månad. Still going strong :-)

https://1drv.ms/v/s!AuKn0KngV1J_gvcMqmJRegoDMVV0yg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katrin Björksten, kattgalen sedan 12 år då jag köpte min första bengal. Läs mer om mig och min uppfödning Happy Hooligans på www.happyhooligans.se Den här bloggen är inriktad på kattagility och hoppas inspirera er att börja med detta också, kanske vi ses på Djurens Helg Solvalla på Solvalla i augusti eller vid nån kattutställning där vi är med och visar upp kattagility. Tips kring kattaktivering hittar du också i facebookgruppen Kattaktiv som jag varmt kan rekommendera. Den har peppat mig till att komma igång :-) och läs mer på min facebooksida Kattatiligy Maila mig gärna om du har frågor [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela